Home
Kategoria A1, A2, B1, B
Normat e Sjelljes
AM
CAP Mallra
Hyr
Pyetja
1
/60
Testi 59
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
Janë të detyruar të pajisen me Certifikatë Aftësimi Profesional për transport mallrash drejtuesit e gjysmërimorkiatorëve që kryejnë transport mallrash për të tretë
Saktë
Gabim
Para
Pas
Lista e testeve
Përfundo Testin
Janë të detyruar të pajisen me Certifikatë Aftësimi Profesional për transport mallrash drejtuesit e mjeteve të transportit të mallrave me peshë nën 3.5 ton
Saktë
Gabim
Para
Pas
Lista e testeve
Përfundo Testin
Rinovimi i Certifikatës së Aftësimit Profesional bëhet pasi mbajtësi i sajë ti jetë nënshtruar një testimi të detyrueshëm praktik për kategorinë më të madhe të ÇAP-it që zotëron
Saktë
Gabim
Para
Pas
Lista e testeve
Përfundo Testin
Rinovimi i Certifikatës së Aftësimit Profesional bëhet pa ju nënshtruar një trajnimi periodik
Saktë
Gabim
Para
Pas
Lista e testeve
Përfundo Testin
Afati i vlefshmërisë së Certifikatës së Aftësimit Profesional varet edhe nga mosha e drejtuesit të mjetit
Saktë
Gabim
Para
Pas
Lista e testeve
Përfundo Testin
Certifikata e Aftësisë Profesionale nuk është e vlefshme për transportet brenda vendit
Saktë
Gabim
Para
Pas
Lista e testeve
Përfundo Testin
Automjetet për përdorim të veçantë, përfshijnë edhe auto pompat që shërbejnë për hedhjen e betonit
Saktë
Gabim
Para
Pas
Lista e testeve
Përfundo Testin
Rimorkiot për përdorim të veçantë, transportojnë përherë mekanizma të veçantë dhe mund të jenë, të pajisura me mekanizma për punime bujqësore
Saktë
Gabim
Para
Pas
Lista e testeve
Përfundo Testin
Gjatësia e rrugës së frenimit të një mjeti rritet 2 herë, nëse shpejtësia dyfishohet
Saktë
Gabim
Para
Pas
Lista e testeve
Përfundo Testin
Gjatësia e rrugës së ndalimit të automjetit (rruga që përshkon mjeti gjatë kohës së reagimit dhe frenimit), përcaktohet edhe në varësi të pjerrësisë së rrugës
Saktë
Gabim
Para
Pas
Lista e testeve
Përfundo Testin
Gjatësia e rrugës së ndalimit të automjetit (rruga që përshkon mjeti gjatë kohës së reagimit dhe frenimit), nuk varet nga kushtet atmosferike
Saktë
Gabim
Para
Pas
Lista e testeve
Përfundo Testin
Mjeti i ndaluar ne një rrugë jashtë qendrave të banuara, dhe për çdo ngarkesë të rënë aksidentalisht mbi të, duhet të parasinjalizohet me trekëndëshin e rrezikut, në një largësi gjatësore prej 50 m, të tillë që në çdo rrethanë, të shikohet qartë, në një largësi prej 150 m, nga drejtuesit e mjeteve që vijnë
Saktë
Gabim
Para
Pas
Lista e testeve
Përfundo Testin
Në bazë të numrit të akseve dhe të peshës bruto, klasifikohet si “mjet i rëndë, me katër akse, me rimorkio”, mjeti i destinuar për transportin e mallrave, me peshë maksimale mbi 32500 kg deri në 35000 kg, që ka katër akse dhe tërheq një rimorkio
Saktë
Gabim
Para
Pas
Lista e testeve
Përfundo Testin
Klasifikohet si automjet për transporte të veçantë, automjeti që ka karroceri të përshtatur për transportin dhe shpërndarjen e kripës në rrugët e mbuluara me dëborë
Saktë
Gabim
Para
Pas
Lista e testeve
Përfundo Testin
Klasifikohet si automjet për transporte të veçantë, autopastruesja
Saktë
Gabim
Para
Pas
Lista e testeve
Përfundo Testin
Klasifikohet si automjet për përdorim të veçantë, kamioni me peshë maksimale mbi 40000 kg
Saktë
Gabim
Para
Pas
Lista e testeve
Përfundo Testin
Klasifikohet si automjet për përdorim të veçantë, automjeti që ka shasi, të pajisura me sisteme kapëse për transportin e kontejnerëve apo të shtëpive të lëvizshme, të tipit të unifikuar
Saktë
Gabim
Para
Pas
Lista e testeve
Përfundo Testin
Transporti me mjete jashtë norme, bëhet me autorizim të lëshuar nga Komanda e rajonit ushtarak, për rrugët ushtarake
Saktë
Gabim
Para
Pas
Lista e testeve
Përfundo Testin
Transporti rrugor i mallrave, e përfshin lëvizjen e mjetit me ngarkesë deri në destinacion
Saktë
Gabim
Para
Pas
Lista e testeve
Përfundo Testin
Transporti rrugor i mallrave, përfshin edhe lëvizjen e mjetit pa ngarkesë deri në vendin e nisjes
Saktë
Gabim
Para
Pas
Lista e testeve
Përfundo Testin
Transporti i mallrave për të tretë ose me qira është i ndaluar të kryhet pa licencën përkatëse, përjashtuar disa lloje mallrash
Saktë
Gabim
Para
Pas
Lista e testeve
Përfundo Testin
Transporti i mallrave për të tretë ose me qira mund të kryhet edhe me mjete me kapacitet mbajtës 1000 kg
Saktë
Gabim
Para
Pas
Lista e testeve
Përfundo Testin
Përfshihet në llojet e mallrave që transportohen për llogari të vet brenda vendit dhe që nuk kanë nevojë për certifikatë, furnizimi i njësive tregtare me vezë, peshk, perime, qumësht, etj., brenda qytetit
Saktë
Gabim
Para
Pas
Lista e testeve
Përfundo Testin
Futen në grupin e mjeteve që kryejnë transport mallrash, për të tretë ose me qira dhe që nuk kanë nevojë për licencë, mjetet e transportit të ujit të pijshëm
Saktë
Gabim
Para
Pas
Lista e testeve
Përfundo Testin
Koha maksimale e drejtimit ditor mund të jetë deri në 10 orë por jo më shumë se 2 herë në javë
Saktë
Gabim
Para
Pas
Lista e testeve
Përfundo Testin
Periudha e ndërprerjeve të drejtuesit të mjetit e pjesshme nuk mund të jetë më pak se 15 minuta, pavarësisht kohës së drejtimit
Saktë
Gabim
Para
Pas
Lista e testeve
Përfundo Testin
Përjashtohen nga rregullat për orët e drejtuesve të mjeteve dhe nga rregullat e tahografit drejtuesit që drejtojnë mjete për transport mallrash, për 4 ore ose me pak, në secilën ditë të javës, dhe me rreze brenda 25 kilometrave nga qendra e operimit
Saktë
Gabim
Para
Pas
Lista e testeve
Përfundo Testin
Përjashtohen nga rregullat për orët e drejtuesve të mjeteve dhe nga rregullat e tahografit drejtuesit që drejtojnë mjete për transport mallrash për më shumë se 4 orë në secilën ditë të javës
Saktë
Gabim
Para
Pas
Lista e testeve
Përfundo Testin
Sipas legjislacionit në transportin rrugor, pushim nënkupton çdo periudhë të pandërprerë kohe prej të paktën një ore, kohë të cilën drejtuesi i mjetit vendos lirisht se si ta kalojë.
Saktë
Gabim
Para
Pas
Lista e testeve
Përfundo Testin
Kontrolli i funksionimit të tahografit analog realizohet nëpërmjet kontrollit në anë të rrugës ku kontrollohet dokumentacioni i tahografit
Saktë
Gabim
Para
Pas
Lista e testeve
Përfundo Testin
Mekanizmat e transmetimit të lëvizjes, shërbejnë vetëm për transmetimin e lëvizjes nga kutia e shpejtësisë, te rrotat aktive
Saktë
Gabim
Para
Pas
Lista e testeve
Përfundo Testin
Nëse vërejmë që motori i automjetit, nuk zhvillon fuqinë e duhur, kjo mund të vijë nga rënia e presionit të gazrave mbi piston nga dëmtimi i guarnicionit të testatos
Saktë
Gabim
Para
Pas
Lista e testeve
Përfundo Testin
Ndikon në përmirësimin e frenimit vetëm freni elektropneumatik i motorit ( bllokazhi i motorit )
Saktë
Gabim
Para
Pas
Lista e testeve
Përfundo Testin
Për të siguruar një frenim sa më efikas duhet kontroll i vazhdueshëm i konsumimit të gomave
Saktë
Gabim
Para
Pas
Lista e testeve
Përfundo Testin
Një marsh më i ulët shkakton forca tërheqjeje më të vogla në periferinë e rrotave
Saktë
Gabim
Para
Pas
Lista e testeve
Përfundo Testin
Rritja e forcës tërheqëse të automjetit realizohet duke tejkaluar momentin përdredhës maksimal
Saktë
Gabim
Para
Pas
Lista e testeve
Përfundo Testin
Ngarkesa, duhet të sistemohet mbi mjet në mënyrë të tillë që të mos mbulojë targat e njohjes dhe sinjalet e tjera
Saktë
Gabim
Para
Pas
Lista e testeve
Përfundo Testin
Mjeti nuk mund të vazhdojë udhëtimin, nëse ngarkesa nuk është e sistemuar në mënyrë të përshtatshme
Saktë
Gabim
Para
Pas
Lista e testeve
Përfundo Testin
Forca e inercisë kundërshton ngadalësimin e automjetit
Saktë
Gabim
Para
Pas
Lista e testeve
Përfundo Testin
Nuk kanë nevojë për certifikatë për transport mallrash brenda vendit mjetet që transportojnë barna për furnizimit e farmacive dhe spitaleve që ndodhen jashtë qytetit
Saktë
Gabim
Para
Pas
Lista e testeve
Përfundo Testin
Licenca CEMT ( Konferenca Evropianë e Ministrave të Transportit) lejon të përdoren mjetet EURO 3
Saktë
Gabim
Para
Pas
Lista e testeve
Përfundo Testin
Licenca CEMT ( Konferenca Evropianë e Ministrave të Transportit) duhet të ndodhet në bordin e mjetit gjatë udhëtimit pa ngarkesë
Saktë
Gabim
Para
Pas
Lista e testeve
Përfundo Testin
Konventa për Kontratën e Transportit Rrugor Ndërkombëtar të Mallrave (CMR) nuk rregullon përgjegjësinë e marrësit
Saktë
Gabim
Para
Pas
Lista e testeve
Përfundo Testin
Transportuesi mban përgjegjësi për dëmtimin e mallrave gjatë kohës që ai i merr në dorëzim dhe kohës që i shpërndan
Saktë
Gabim
Para
Pas
Lista e testeve
Përfundo Testin
Marrëveshja ATP është marrëveshja mbi transportin e mbetjeve që mund të ndotin ujin
Saktë
Gabim
Para
Pas
Lista e testeve
Përfundo Testin
Mund të jetë shkak rreziku, gjatë udhëtimit kushtet atmosferike si ngrica, shiu, bora, mjegulla
Saktë
Gabim
Para
Pas
Lista e testeve
Përfundo Testin
Për vlerësimin e saktë të rrezikut, gjatë udhëtimit, është e rëndësishme, shpejtësia e reagimit të drejtuesit
Saktë
Gabim
Para
Pas
Lista e testeve
Përfundo Testin
Drejtuesit e mjeteve duhet të dine se marrja e njëkohshme e medikamenteve dhe alkoolit mund të shkaktojë pasoja negative gjatë udhëtimit
Saktë
Gabim
Para
Pas
Lista e testeve
Përfundo Testin
Stresi psikofizik i drejtuesit profesionist të mjetit shkaktohet nga ndryshimi i vazhdueshëm i orareve të ngrënies dhe të gjumit
Saktë
Gabim
Para
Pas
Lista e testeve
Përfundo Testin
Ndihmon në parandalimin e sëmundjeve profesionale udhëtimi në mënyrë të vazhdueshme për të paktën gjashtë orë, para mbërritjes në destinacionin
Saktë
Gabim
Para
Pas
Lista e testeve
Përfundo Testin
Në rast aksidenti, ai që jep ndihmën duhet të sinjalizojë sa më mirë zonën e aksidentit
Saktë
Gabim
Para
Pas
Lista e testeve
Përfundo Testin
Motorët me djegie të brendshme janë vetëm me dy kohë
Saktë
Gabim
Para
Pas
Lista e testeve
Përfundo Testin
Termostati në sistemin e ftohjes, ndalon kalimin e lëngut ftohës në radiator, kur motori është i ftohtë
Saktë
Gabim
Para
Pas
Lista e testeve
Përfundo Testin
Kur gjatë lëvizjes me mjet, temperatura e motorit po tenton të rritet mbi atë të lejuar, duhet fillimisht të verifikojmë cilësinë e karburantit
Saktë
Gabim
Para
Pas
Lista e testeve
Përfundo Testin
Ndërrimi i vajit të motorit, pas riparimit të motorit duhet të bëhet më shpejt se zakonisht
Saktë
Gabim
Para
Pas
Lista e testeve
Përfundo Testin
Mostransmetimi i plotë i lëvizjes nga friksioni, mund të shkaktohet nga prishja e levës së marsheve
Saktë
Gabim
Para
Pas
Lista e testeve
Përfundo Testin
Goma tubolare ka shënimin “TUBELESS”
Saktë
Gabim
Para
Pas
Lista e testeve
Përfundo Testin
Në gomë është shënuar, treguesi i stinëve që duhet të përdoret goma
Saktë
Gabim
Para
Pas
Lista e testeve
Përfundo Testin
Shkak për mos ndezje (për mos lëshim) të motorit diesel, mund të jetë prishja e treguesit të karburantit
Saktë
Gabim
Para
Pas
Lista e testeve
Përfundo Testin
Nëse në ndonjë cilindër të motorit diesel nuk realizohet cikli i punës, kjo mund të shkaktohet nga bllokimi i valvolës së dërgimit në pompën e naftës, që i përket atij cilindri
Saktë
Gabim
Para
Pas
Lista e testeve
Përfundo Testin