Pyetja 1/60

Testi 16

Janë të detyruar të pajisen me Certifikatë Aftësimi Profesional për transport mallrash drejtuesit e automjeteve për transport të përzier, me motor me djegie te brendshme

Lista e testeve

Rinovimi i Certifikatës së Aftësimit Profesional bëhet pasi mbajtësi i sajë ti jetë nënshtruar një testimi të detyrueshëm praktik për kategorinë më të madhe të ÇAP-it që zotëron

Lista e testeve

Rinovimi i Certifikatës së Aftësimit Profesional bëhet pa ju nënshtruar një trajnimi periodik

Lista e testeve

Afati i vlefshmërisë së Certifikatës së Aftësimit Profesional është jo më i madh se afati i vlefshmërisë së kategorisë respektive të leje drejtimit të mbajtësit të saj

Lista e testeve

Afati i vlefshmërisë së Certifikatës së Aftësimit Profesional varet edhe nga mosha e drejtuesit të mjetit

Lista e testeve

Certifikata e Aftësisë Profesionale nuk është e vlefshme pa një lejedrejtimi të vlefshme të së njëjtës kategori

Lista e testeve

Bëjnë pjesë në automjete autobusët

Lista e testeve

Bëjnë pjesë në automjete gjysme rimorkiatorët

Lista e testeve

Automjetet për transport të përzier, me motor me djegie të brendshme janë të destinuara për transport malli dhe njerëzish deri në nëntë persona, përfshirë edhe drejtuesin e mjetit, me peshë të përgjithshme deri në 3.5 tonë

Lista e testeve

Automjetet duhet të jenë të pajisura detyrimisht me sistemin e drejtimit

Lista e testeve

Bën pjesë në sistemet e pajimit të rimorkiove sistemi i sinjalizimit zanor

Lista e testeve

Gjatësia e rrugës së frenimit të një mjeti është në përpjesëtim të drejtë me katrorin e shpejtësisë së lëvizjes

Lista e testeve

Në bazë të numrit të akseve dhe të peshës bruto, klasifikohet si “mjet i rëndë, me katër akse”, mjeti i destinuar për transportin e mallrave, me peshë maksimale mbi 10000 kg deri në 20000 kg, dhe që ka katër akse

Lista e testeve

Klasifikohet si automjet për transporte të veçantë, automjeti që ka shasi, të pajisura me sisteme kapëse për transportin e kontejnerëve apo të shtëpive të lëvizshme, të tipit të unifikuar

Lista e testeve

Klasifikohet si rimorkio për transporte të veçantë, rimorkio e përshtatur për transport dherash

Lista e testeve

Bën pjesë në dokumentacionin e nevojshëm për regjistrimin e automjeteve të përdorura, të blera jashtë Shqipërisë dokumenti i çregjistrimit të mjetit nga organi përkatës i vendit nga vjen

Lista e testeve

Pajisen me targa që përmbajnë të dhënat e regjistrimit, makinat teknologjike vetëlëvizëse, në pjesën e prapme

Lista e testeve

Transporti me mjete jashtë norme, bëhet me autorizim të lëshuar nga Drejtoria e Përgjithshme e Shërbimeve të Transportit Rrugor

Lista e testeve

Transporti rrugor i mallrave, përfshin edhe ngarkimin e mjetit

Lista e testeve

Transporti Ndërkombëtar i mallrave mund të bëhet ndërmjet shteteve anëtarë të ECMT/CEMT (Anëtarë të Forumit të Transportit Ndërkombëtar)

Lista e testeve

Licenca për ushtrimin e veprimtarisë së transportit të mallrave hiqet, kur mbajtësi i saj shkel detyrimet e përcaktuar

Lista e testeve

Autoriteti kompetent që lëshon certifikatën e transportit, është Drejtoria e Përgjithshme e Shërbimit të Transportit Rrugor, për transportin ndërkombëtar të mallrave të rrezikshme

Lista e testeve

Autoriteti kompetent që lëshon certifikatën e transportit, është DPSHTRR, për transportin e mallrave të rrezikshme brenda dhe jashtë vendit

Lista e testeve

Përfshihet në llojet e mallrave që transportohen për llogari të vet brenda vendit dhe që nuk kanë nevojë për certifikatë, transporti i prodhimeve bujqësore për në fabrika

Lista e testeve

Koha e punës kushtuar gjithë veprimtarive të transportit rrugor përfshin udhëtimin ndërmjet shtëpisë dhe vendit të punës

Lista e testeve

Periudha e ndërprerjeve të drejtuesit të mjetit është 45 minuta për ndërprerje të plotë

Lista e testeve

Periudha e pushimit ditor, nuk mund të jetë me ndërprerje

Lista e testeve

Periudha e gatishmërisë mbulon edhe periudhën e kohës së pritjes

Lista e testeve

Tahografi i vendosur në mjet, tregon kohën e drejtimit të mjetit për çdo drejtues, kur mjeti drejtohet nga disa drejtues

Lista e testeve

Tahografi dixhital, regjistron edhe periudhën e pushimit të drejtuesit të mjetit

Lista e testeve

Sistemi i frenimit hidropneumatik është i pajisur me rregullator presioni në funksion i ngarkesës

Lista e testeve

Si pjesë e sistemit të frenimit, konverteri pneumo-hidraulik gjeneron presion pneumatik me qëllim që të veprojë në elementet frenimit

Lista e testeve

Freni elektropneumatik i motorit (bllokazhi i motorit) përdoret kryesisht, gjatë zbritjes së dishezave të gjata

Lista e testeve

Konsumi ekonomik i karburantit arrihet, duke shfrytëzuar saktë inercinë e lëvizjes së mjetit

Lista e testeve

Forca centrifugale mund të shkaktojë devijimin e automjetit

Lista e testeve

Forca centrifugale mund të shkaktojë përmbysjen e automjetit

Lista e testeve

Rreziku i përmbysjes së kamionit në kthesa rritet, nëse rritet lartësia e qendrës së gravitetit

Lista e testeve

Transporti me koli kryhet duke i vendosur ato, me një shpërndarje sa më uniforme në planin e ngarkesës

Lista e testeve

Korsia e specializuar është një korsi e destinuar për mjetet që kryejnë manovra të caktuara, si parakalim, ngadalësim, shpejtim, manovra për qëndrim etj.

Lista e testeve

Nuk kanë nevojë për Licencë për transport mallrash për të tretë dhe me qira mjetet që transportojnë tulla

Lista e testeve

Licenca CEMT ( Konferenca Evropianë e Ministrave të Transportit) me vlefshmëri një vit kalendarik ka ngjyre te gjelbër

Lista e testeve

Marrëveshja ATP është marrëveshja mbi transportin e mallrave të rrezikshme

Lista e testeve

Marrëveshja ATP përcakton se, mjet transportues frigoriferik është mjeti transportues i izoluar i pajisur me ftohësin e vet ose, i shoqëruar bashkë me njësitë e tjera të pajisjes transportuese

Lista e testeve

Mallra të rrezikshme janë mallrat që mund të dëmtojnë pronat e të tretëve

Lista e testeve

Në mjetet ADR, është i detyrueshëm kufizuesi i shpejtësisë, për mjetet e kategorive N2, N3

Lista e testeve

Për vlerësimin e saktë të rrezikut, gjatë udhëtimit, është e rëndësishme, shpejtësia e reagimit të drejtuesit

Lista e testeve

Aksidentet rrugore ndodhin edhe për shkak të dëmtimit të tahografit

Lista e testeve

Drejtuesi i mjetit është i detyruar të vlerësojë çdo situatë emergjence, që mund t’i shfaqet gjatë udhëtimit

Lista e testeve

Drejtuesi i mjetit është i detyruar të njohë parimet bazë dhe të hartojë në çdo rast një raport aksidenti

Lista e testeve

Drejtuesit e mjeteve duhet të dine se marrja e ekstazisë mund të çojë në vjellje, takikardi dhe konfuzion

Lista e testeve

Në rast aksidenti, ai që jep ndihmën duhet të kryejë veprime të ndihmës sipas mundësive dhe njohjeve të veta

Lista e testeve

Sistemi i vajisjes në motorët me djegie të brendshme, mund të jetë i kombinuar, duke e dërguar vajin me presion dhe me spërkatje

Lista e testeve

Pompa e vajit në motorët me djegie të brendshme, mund të vihet në lëvizje me një nga ingranazhet e distribucionit

Lista e testeve

Friksioni kur është mekanik, komandohet nga drejtuesi i mjetit nëpërmjet pedalit

Lista e testeve

Mjetet me kalueshmëri të lartë (me ridoto) përveç kutisë së shpejtësisë kanë edhe kuti shpërndarëse ose kuti shpejtësie suplementare (ridoto)

Lista e testeve

Balestrat e automjetit sigurojnë lidhje të ngurtë (jo elastike) të shasisë me urat

Lista e testeve

Sistemi i drejtimit, është një nga sistemet kryesorë të mjetit që ndikon në sigurinë rrugore

Lista e testeve

Nëse gjatë udhëtimit me mjet, goma e rrotës së majtë drejtuese është me presion fryrje më të vogël se e djathta, rritet lodhja e drejtuesit të mjetit

Lista e testeve

Pompaçia (pompa e presionit të ulët) në motorin diesel, nuk bën pjesë në sistemin e ushqimit

Lista e testeve

Ndezja e vonuar e motorit diesel, mund të shkaktohet nga çarje e vogël e tubacionit, në të cilin qarkullon nafta me presion të lartë

Lista e testeve